Εκκενώθηκε το Δικαστικό Μέγαρο του Βόλου μετά από τηλεφώνημα για βόμβα. Ειδικότερα, λίγο μετά τις 09:00, στο σημείο βρέθηκαν αστυνομικές και πυροσβεστικές δυνάμεις και οδήγησαν τους εργαζόμενους εκτός του κτηρίου.
Περίπου μιάμιση ώρα αργότερα, σήμανε λήξη συναγερμού, καθώς ο πυροτεχνουργός που βρέθηκε στο σημείο άναψε το «πράσινο φως» για την επιστροφή των εργαζόμενων και των νομικών εντός του κτηρίου.
thenewspaper.gr










